교육환경 변화에 따른 대학 마케팅에 관한 연구 - 한국해양대학교를 중심으로
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | 김성국 | - |
dc.contributor.author | 신한원 | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T07:26:01Z | - |
dc.date.available | 2017-02-21T07:26:01Z | - |
dc.date.submitted | 2008-11-25 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.kmou.ac.kr/handle/2014.oak/5381 | - |
dc.language | kor | - |
dc.publisher | 한국해양대학교 해사산업연구소 | - |
dc.title | 교육환경 변화에 따른 대학 마케팅에 관한 연구 - 한국해양대학교를 중심으로 | - |
dc.title.alternative | A Study on the Broadening of the Concept of University Marketin by the Education Market's Case of Korea Maritime University | - |
dc.type | Article | - |
dc.citation.title | 논문집 | - |
dc.citation.startPage | 233 | - |
dc.citation.endPage | 260 | - |
dc.contributor.alternativeName | Seong-Kook Kim | - |
dc.contributor.alternativeName | Han-Won Shin | - |
Items in Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.